en nl
Wie vraagt, verdwaalt niet

FAQ

Voer het sleutelwoord in om de thema’s te doorzoeken.


1

Hoe kan ik een reservering maken?

We raden je aan te reserveren via een van de twee dynamische formulieren op de hoofdpagina. Afhankelijk van de soort rit kies je het juiste formulier en reserveer je je reis in een paar eenvoudige stappen. Als je om een of andere reden niet online kunt reserveren, stuur ons dan een e-mail of bel ons op het nummer dat staat vermeld op de website.

2

Wat is het verschil tussen de twee reserveringsformulieren op de hoofdpagina?

Het formulier Luchthavenritten garandeert een lagere prijs per km route naar de luchthaven dan het formulier Taxi, omdat deze ritten meestal ruim van tevoren worden uitgevoert.

3

Wat is wachttijd voor bevestiging van een aangemelde reservering?

Afhakenlijk van het tijdstip en de dag van de week is het voor het Taxi formulier ongeveer 3 minuten en voor het Luchthaven formulier ongeveer 15 minuten.

4

Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren?

Als je een reis van of naar de luchthaven hebt gereserveert en om een of andere reden moet annuleren, kun je dat zonder kosten doen binnen ten minste 72 uur voor je vlucht.

5

Wat is het tarief voor wachttijd?

Voor beide formulieren bedragen de kosten € 0,70/min. Als je een Taxi van adres naar adres reserveert krijg je 3 minuten gratis wachtijd van de chauffeur. Als je een reis van of naar de luchthaven boekt, krijg je van ons 30 minuten gratis wachtijd. Houd hier rekening mee bij het reserveren van je ophaaltijd. Houd voor afhalingen op de luchthaven rekening met de tijd die nodig is voor bijvoorbeeld de bagageafhandeling. Als je vlucht vertraagd is, hoef je niet te stressen, de chauffeur zal zonder extra kosten op je wachten.

6

Wat als mijn vlucht vertraging heeft?

Als uw vlucht vertraging heeft, vragen wij u vriendelijk om de chauffeur op de hoogte te brengen door een e-mail te sturen naar info@aviatorbelgium.be